FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Q: De stemmen die ik op de website hoor, klinken mij bekend in de oren. Wie zijn ze?
A: Natuurlijk klinken ze bekend in de oren, u kan ze dagelijks horen op radio en televisie. Kijk even op de pagina 'over ons' en ontdek aan welke projecten ze hebben meegewerkt.
Q: Ik heb een moeilijke naam die vaak foutief wordt uitgesproken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de stemacteur mijn naam juist uitspreekt?
A: Van zodra uw bestelling geplaatst is, krijgt u een telefoonnummer waarnaar u kan bellen. U laat op ons antwoordapparaat uw correct uitgesproken naam achter. Onze stemacteur zal tijdens het inspreken rekening houden met deze opname.
Q: Spreken jullie de tekst exact in zoals verzonden?
A: Wij laten die keuze aan u. Indien u de getypte tekst exact wil horen, dan passen wij geen letter aan.
Wij zijn echter dagelijks bezig met taal en uitspraak en als wij vinden dat de boodschap meer kracht zal krijgen door een kleine aanpassing, dan kunnen wij dit doen. Het gaat hierbij over vervoegingen, lidwoorden... wij zullen nooit uw hele tekst herschrijven.
In het bestelformulier kan u aanduiden of u deze optie al dan niet wenst.
Q: Hoe lang duurt het voor mijn boodschap klaar is?
A: Wij doen ons best u zo snel mogelijk van dienst te zijn maar omdat wij met echte stemacteurs werken, zal het enkele dagen duren eer uw bestelling afgewerkt is.
Moest uw bestelling vertraging oplopen door een hese stem of andere overmacht, dan brengen wij u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte.
Q: Ik heb zelf eigen muziek gecomponeerd of gevonden en zou dat graag als achtergrond gebruiken. Is dat mogelijk?
A: Indien deze muziek geen auteursrechtelijke beperkingen met zich meebrengt, is dat zeker mogelijk! Stuur ons in dat geval een bericht via het contactformulier en wij maken dat voor u in orde.
Q: Ik heb mijn boodschappen goed ontvangen. Nu wil ik ze instellen als mijn antwoordapparaat. Hoe doe ik dat?
A: Dit hangt af van het systeem dat u gebruikt. In de meeste gevallen kan u de boodschappen via een USB-stick uploaden op het antwoordapparaat. Bekijk de handleiding van uw toestel voor verdere details.
Heeft u nog geen antwoordapparaattoestel of is het toestel hopeloos verouderd? Bekijk dan de mogelijkheden van cloud-telefonie. Deze service is goedkoop en biedt veel meer mogelijkheden dan een klassiek antwoordapparaat-toestel. Vul het formulier in op deze pagina voor meer informatie. (klik op de zin)
Q: Ik wil graag een professionele voicemail maar weet niet goed welke tekst ik moet gebruiken. Kunnen jullie me hierbij helpen?
A: Wij kunnen u enkele tips geven die u een duwtje in de rug kunnen geven:
- Het eerste woord van de boodschap zal niet echt doordringen bij de luisteraar. Dit heeft als hoofddoel de luisteraar te prikkelen. Gebruik hiervoor dus een woord zoals 'welkom bij' of 'goeiedag'.
- Zet uw bedrijfsnaam aan het begin van de boodschap. Zo weten uw klanten onmiddellijk dat ze het juiste nummer hebben gedraaid.
- Geef een duidelijke, éénduidige boodschap mee die niet teveel vragen met zich meebrengt. Een antwoordapparaat is éénrichtingsverkeer. Als uw boodschap dus teveel extra vragen opwekt, krijgt u enkel meer berichten die u moet beantwoorden.
Q: Ik wil geen muziek want dit past niet bij mijn bedrijfsstijl. Kan het ook zonder?
A: Dit is natuurijk geen enkel probleem. Selecteer gewoon de optie 'geen muziek' bij het bestellen en wij maken uw antwoordapparaat zonder muziek.
Q: Mijn bedrijf heeft (ook) een Duitse of Spaanse begroeting nodig. Is dat ook mogelijk?
A: Niet al onze stemacteurs spreken Spaans en/of Duits maar er zijn er wel die het kunnen. Contacteer ons via het formulier op de website en wij bekijken hoe we u verder kunnen helpen.
Q: Ik heb een andere vraag!
A: Vragen zijn er om beantwoord te worden. Contacteer ons via de pagina 'formulier' of via de contactpagina en wij laten u zo snel mogelijk iets weten.
Belt u liever? Laat dan een bericht achter op ons antwoordapparaat.
U kan ons bereiken op het nummer 016 94 69 69.